N-VA Merksplas gaat er voor

Op 5 december 2011

N-VA Merksplas gaat er voor!

N-VA Merksplas trekt naar de kiezer

Een jaar geleden startten enkele enthousiastelingen N-VA Merksplas. Ondertussen is de afdeling sterk uitgebreid en zal ze met een eigen lijst naar de kiezer trekken bij de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar.  Tine van der Vloet zal de lijst trekken en op nummer twee staat Koen Verheyen.

“Het is een uitdaging om het nationale succes van de N-VA naar Merksplas over te brengen,” geeft voorzitter Tine van der Vloet aan, “tot voor kort konden de Spetsers lokaal niet op de N-VA stemmen, maar in 2012 zal dat wel het geval zijn.” Het afdelingsbestuur is ervan overtuigd dat ze met een sterke lijst naar voren zal komen. Naast Tine van der Vloet, bestaat het bestuur van N-VA Merksplas uit Hugo Cornelis, Koen Verheyen, Harrie van der Vloet, Guy Vermeiren, Herman Verhoeven en Safet Zenuni.

“Er zijn in Merksplas zeker veranderingen nodig,” aldus secretaris Koen Verheyen. “We willen de Spetsers een positief Vlaams programma brengen, dat staat voor een doorzichtige, correcte en rechtlijnige politiek.” De leden van het afdelingsbestuur zijn op dit moment bezig aan de opbouw van hun programma. Via verschillende kanalen willen ze de noden van Merksplas in kaart brengen, zodat ze een project naar voren kunnen brengen.  Een project dat gedragen kan worden door alle Spetsers.

Meer informatie? www.n-va.be/merksplas

Tine van der Vloet