N-VA Merksplas staat vanaf 14 oktober met 19 enthousiaste kandidaten klaar

Op 27 augustus 2012

N-VA Merksplas heeft de kandidaten voorgesteld waarmee ze op 14 oktober naar de kiezer trekt. De lijst telt 10 mannen en 9 vrouwen. Lijsttrekster wordt Tine van der Vloet. Koen Verheyen en Jans Geysels staan op 2 en 3. Lijstduwer is Herman Verhoeven.

Lijstoverzicht: Tine van der Vloet, Koen Verheyen, Jans Geysels, Hugo Cornelis, Heidi Schuermans-Gobert, Wendy Van de Heuvel, Maria Peeraer-Ver Bruggen, Guido Vermeiren, Ann Ceusters, Safet Zenuni.  Gerda De Bie-Back, Eddy Schrijvers, Christophe Van Dyck, Anneleen Hensen, Kevin Linden, Kathleen Govaerts, Tom van Herwaerden, José Maes, Herman Verhoeven.

"Ons programma, gebaseerd op transparantie en openheid, is een uitnodiging en een warme oproep aan alle Spetsers om samen mee te bouwen aan een betere toekomst", zegt Tine van der Vloet. "Samen kunnen we van Merksplas een meer comfortabele, meer creatieve en meer moderne samenleving maken, een plek waar iedereen kan dromen en vooruitkomen", voegt Koen Verheyen hieraan toe.

Vanaf half september wordt eveneens ons programma via een huis-aan-huisblad en via onze webstek verspreid.  Meer informatie in verband met onze kandidaten kan je terugvinden op www.n-va.be/merkplas