Startactiviteit was een succes

Op 1 april 2011

Afgelopen maandag werd onder een geweldige belangstelling het startschot gegeven voor de werking van onze Merksplasse N-VA-afdeling. Onze voorzitter Tine van der Vloet had de eer om onze peter en fractievoorzitter van het Vlaams Parlement voor te stellen.

Kris van Dijck gaf een duidelijk uiteenzetting van het huidige politiek klimaat en legde  eveneens de nadruk op de gemeentelijke verankering van de N-VA in de Kempen.

Nadien was Siegfried Bracke aan het spreekgestoelte.  Hij gaf zijn uitgebreide visie over de huidige politieke patstelling waarin we ons nu bevinden. Hij haalde verschillende  voorbeelden aan die duidelijk maakten dat oplossingen niet zo dadelijk gevonden zullen worden. De huidige situatie mag als zeer ernstig genomen worden.

Na zijn uiteenzetting was er gelegenheid tot vragen stellen.  Kris en Siegfried werden nadien bedankt door onze voorzitter met een korf Merksplasse streekprodukten, producten van WIDAR, Zwart Goor en Marckdal.

Met een goed glas en aangename gesprekken werd de boeiende en gezellige avond later afgesloten dan oorspronkelijk gedacht. Wij kijken alvast uit naar jullie aanwezigheid op de volgende activiteit!

Het bestuur van N-VA Merksplas