Verkiezingen 25 mei 2014!

Op 13 maart 2014

Op zaterdag 22 februari 2014, keurde de partijraad van de N-VA de lijsten voor de Vlaamse en federale verkiezingen van 25 mei goed. Daarmee is het lijstvormingsproces bij de N-VA quasi afgerond. N-VA- ondervoorzitter Ben Weyts blikt tevreden terug. "Het lijstvormingsproces is vlot verlopen. Nu kunnen onze kandidaten de baan op om de Vlamingen te overtuigen van de nood aan verandering", aldus Weyts.

N-VA Merksplas is blij om te vernemen dat ook aan Merksplas werd gedacht om een plaats op de lijst in te vullen.  Tine van der Vloet, gemeenteraadslid, werd gevraagd om de 17de plaats in te nemen op de lijst voor de Vlaamse verkiezingen. Tine is sinds januari 2013 gemeenteraadslid. Ook heeft zij in 2009 aan de Vlaamse verkiezingen deelgenomen, in 2010 aan de federale verkiezing en in 2012 buiten de gemeenteverkiezing, ook aan de provinciale verkiezing.

Tine is getrouwd met Ben Marynissen en ze hebben 2 kinderen. Ze studeerde in Antwerpen graduaat in de orthopedagogie en werkt al meer dan 10 jaar in een dagcentrum voor personen met een mentale handicap.