Luc geeft fakkel door aan Tom die nu de nieuwe voorzitter wordt

Op 7 februari 2019

Tom Janssen is verkozen als nieuwe voorzitter van N-VA Merksplas voor de volgende 3 jaar. Ook 8 kandidaat-bestuursleden zetten hun schouders onder de afdeling. Harrie van der Vloet, Herman Verhoeven, Kris Schuermans, Marc Peeraer, Bart Rameysen, Sonja Meyvis, Stan Schellekens en Safet Zenuni vormen voortaan het nieuwe bestuur. Aangevuld met de 3 mandatarissen die automatisch lid zijn van het bestuur: Tine van der Vloet, Luc Holthof en Greet Willemsen.

Luc Holthof is verkozen tot ondervoorzitter, Tom Janssen tot voorzitter. Tom is beroepshalve zelfstandige in IT management en stapte in 2017 in de gemeentepolitiek. Hij kreeg in oktober de 5de plaats op de lijst.

De komende 3 jaar wil ik me vooral inzetten als voorzitter om het aantal actieve N-VA leden verder uit te breiden en om samen met onze mandatarissen een sterke oppositie te voeren in Merksplas.

Als ondervoorzitter tijdens het vorige bestuur heb ik mogen ervaren dat er binnen de partij steeds gezocht werd naar constructieve en concrete voorstellen om het leven van de Spetser te verbeteren. Die weg wil ik met het ganse nieuwe bestuur zeker verder bewandelen.

Meer info, klik hier